전체상품목록 바로가기

본문 바로가기


현재 위치
  1. 게시판
  2. FAQ

FAQ

FAQ입니다.

배송상태가 ‘배송중’ 인데 배송추적이 되지 않아요. (About tracking shipment)

삭제하려면 비밀번호를 입력하세요.

주문상태가 [배송중]으로 표시가 되면 저희 샵에서 배송사로 상품이 인도된 것입니다.

위의 경우에는 상품이 택배사 집하점의 스캔이 입력되지 않았거나 이동 중에 있으므로 실시간으로 추적이 어려울 수 있습니다.

[배송중]으로 바뀐 당일의 오후 10시 이후에 조회를 해 주시면 조회가 가능하오니 이점 참고 부탁 드립니다.


When the order status is marked as [In transit], it means that the item has been handed over to the delivery company by our shop. In this case, the item may not be trackable in real-time as it might not have been scanned at the courier's collection point or is in transit.


If you check the status after 10:00 PM on the day when it changes to [In transit], you should be able to track it. Please keep this in mind when checking your order status.




댓글 수정

비밀번호 :

/ byte

비밀번호 : 확인 취소

WORLD SHIPPING

PLEASE SELECT THE DESTINATION COUNTRY AND LANGUAGE :

GO
close